Mają dosyć nierzetelnego kuriera. "Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wiadomości"
Mieszkańcy Ochoty są co najmniej zawiedzeni stylem pracy kuriera jednej z firm doręczającej paczki. W internetowej siedzi pojawiła się petycja. Niezadowoleni klienci grożą skierowaniem sprawy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
"My, mieszkańcy warszawskiej dzielnicy Ochota, składamy oficjalną petycję do firmy DPD Polska Sp. z o.o. w związku z nagminnym łamaniem obowiązków przez kuriera obsługującego nasz rejon (...)".
Jak wyjaśniają klienci firmy, od wielu miesięcy kurier nie dostarcza przesyłek pod wskazane adresy. Są one przez niego kierowane do punktów odbioru - często odległych.
- Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wiadomości. Wiele osób wielokrotnie zgłaszało reklamacje, które nie przyniosły efektów mimo zapewnień DPD o interwencji - skarżą się mieszkańcy.
I żądają natychmiastowej reakcji ze strony firmy; zmiany kuriera lub wyciągnięcia konsekwencji wobec obecnego oraz przywrócenia standardu rzetelnej obsługi przesyłek.
- W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni, wystąpimy ze skargą do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) - ostrzegają w petycji, którą można podpisać TUTAJ.