Miasto zgodziło się na słupy reklamowe przy dworcu, ponieważ miały tam być wyświetlane kampanie społeczne. Reklamowano TVP
Dodano środa, 11.06.2025 r., godz. 07.54
W centrum Warszawy, przy Rondzie Czterdziestolatka, trwa spór wokół 12 słupów reklamowych.
Jesienią 2024 roku agencja Big Idea Promotions wynajęła słupy pod estakadą, aby obudować je okrągłymi ekranami. Miasto zgodziło się na to pod warunkiem emisji na ekranach wyłącznie kampanii społecznych. Początkowo faktycznie takie akcje tam realizowano - np. promujące tolerancję. Jednak z powodu braku zainteresowania ze strony klientów agencja zaczęła wykorzystywać nośniki do kampanii komercyjnych - m.in. promując program "Pytanie na śniadanie" TVP2.
Zarząd Dróg Miejskich twierdzi, że złamano warunki umowy, która dopuszczała wyłącznie kampanie społeczne. W związku z tym ZDM zapowiedział działania, w tym wezwanie do usunięcia reklam oraz poinformowanie Telewizji Polskiej o naruszeniu zasad.